donderdag 27 januari 2011

Bijtjes van de Bijenkorf

Bij de Bijenkorf komen een hoop bijtjes samen. Een bijtje van de cosmetica, een bijtje van de beste Fashion en zelfs sinds november 2010 een bijtje van Luis Vuitton. De Bijenkorf wordt alsmaar groter en de bijtjes groeien kwalitatief gezien. Dit werd met de Fashion show van Bijenkorf in April 2010 ter ere van hun 140 jaar bestaan wel weer bevestigd.

Ook de show maakt duidelijk welk imago Bijenkorf al tijden wil upgraden. Chique, upperclass en bijtijds. Aan de modellen en outfits zie je de diversiteit af. De diversiteit van een warenhuis. Kopjes, dekbedden en speelgoed komen tussen de Fashion show door voorbij. Bijenkorf is Fashion maar blijft het warenhuis, wat je overigens bijna zou vergeten.

Ondanks het upperclass imago dat Bijenkorf wilt neerzetten is ook de onvermogende welkom. Van de stippenkorting wordt ik na een maand intensief leven (lees: uitgaven vs inkomen) blij van de 50% stickertjes. Ook de DDD drijven mij, en de rest van Nederland, tot waanzin.
Vorige week kocht ik een ontzettend lief tuniekje van Modström bij Bijenkorf. Deze droeg ik ook bij de Fashion Week party van zaterdag(zie foto).

En maar hopen dat de Bijenkorf nog genoeg honing heeft om komende jaren nieuwe bijtjes aan te trekken.. misschien ooit Victoria's secret? Juicy Couture swimwear?

Fashion Heaven's angel

3 opmerkingen:

  1. Leuk geschreven hoor. I do love stippenkorting too!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als de Bijenkorf nog meer op Selfridges of KaDeWe leek dan zou ik helemaal gelukkig zijn =))))

    BeantwoordenVerwijderen